GIR – GOAT (Album Recenzija & Premijera Novog Spota)

U beskrajnoj mogućnosti izražavanja u hip-hopu, rapperi nalaze najrazličitije načine iznošenja mišljenja i stajališta o raznim temama, kao i o najkreativnijim tehnikama uzdizanja sebe samih. Naravno, to ne bi imalo smisla kada MC ne bi posjedovao enormnu količinu skilla za pariranje drugima, snimajući dugometražne albume da dokažu da su najbolji, da su GOAT – baš kao što je legendarni LL Cool J svojim osmim albumom od 19 pjesama patentirao tu terminologiju predsjedavajućeg.

Ipak, GIR, ubojica monstruoznih rima i metafora iz Dubrave shvatio je da mu nisu potrebni višesatni opusi za dokazivanje, već da mu je sažetost longplejke dovoljna za usvajanje titule najboljeg svih vremena. Naravno, mišljenje mnogih varirat će subjektivnošću, ali to ne isključuje činjenicu da to što GIR samouvjereno sjedi u kraljevskoj stolici okružen simboličnim kozama demonskog izgleda, i prije samog slušanja moćno ukazuje da album ima veliki potencijal opravdavanja svog imena.

I zbilja, već prvom trakom Poštovanje, GIR smiono i stilski potražuje ono što zaslužuje. Samouvjerenom dikcijom pliva preko sporijeg tempa koji, vjerovatno namjerno, prati veći dio albuma što mu daje više prostora za kvalitetno naglašavanje rima, igrajući se riječima dominirajućim glasom. Kao i ranije, Flowdeep se za ovu suradnju zadržao na mračnijoj strani produkcije, što savršeno pogađa atmosferu i stavlja dodatnu ‘težinu’ na lirike koje su same po sebi već u heavyweight kategoriji. Još otkad su izašli spotovi za pjesme GOAT i Metropolis, moglo se očekivati da se na novom albumu neće naći pretjerano mnogo mjesta za teške teme i dubokoumnost u lirikama, poput pjesama Plan i Magnus, koje se zasnivaju na osobnim iskustvima i svjetonazorima, dok je braggadocio sveprisutan i debelo potkovan. Drugim riječima, tko je u potrazi za čistokrvnom repčugom s atmosferom podrumskog kluba u Bronxu 94-e s nešto ulične motivacije, ovdje potraga prestaje.

Objavu albuma GIR obilježava muzičkim spotom pjesme Fake Rep na kojem mu gostuje Marchello i premijerno ga možete pogledati na linku ispod teksta. Album će biti dostupan za preslušavanje na svim streaming servisima od od ponedjeljka, 09.11.2020.

Tracklist:
1. Poštovanje
2. Plan feat. Merula